skip to Main Content

Veelgestelde vragen

Service vragen

Wat zijn de voordelen van BetterStays?

Door onze ruime ervaring en dat wij alles in huis hebben kunnen wij een kamer kosten efficiënt beheren. U heeft niet allerlei dure softwarepakketten en personeelsleden nodig, denk daarbij aan de receptie, communicatie, boekingsbeheer, wij leveren dit allemaal.

Wat zijn kosten van BetterStays?

Klik hier voor de tarieven op onze service pagina. Dit zijn vanaf prijzen. elk hotel, vakantie park & bed and breakfast kamer is uniek, dus we weten dat één prijs niet bij iedereen past. Neem vandaag nog contact met ons op en ontvang van ons een vrijblijvend offerte.

Is de schoonmaak inbegrepen?

Nee, wij leveren helaas niet de schoonmaak.
Wij raden wel een aantal goede schoonmaak bedrijven aan. Wij helpen en adviseren u graag!

Leveren jullie ook linnen?

Ja! Wij leveren en wassen linnen. Wij zijn aangesloten bij een linnen wasserij & leverancier. Het is momenteel alleen mogelijk om dit de combineren leasen incl. wassen.

Dien ik toeristenbelasting te betalen of dragen jullie dat af?

Wij dragen de toeristenbelasting niet voor u af.  U dient de toeristenbelasting zelf af te dragen.

Wanneer worden wij uitbetaald?

De uitbetalingen verschillen per verhuur kanaal.
Booking.com betaald pas uit één week na dat de gast is uitgecheckt.
Airbnb is dit drie dagen na check-in.
Bij alle overige kanalen is dit wekelijks.

Gasten vragen

Hoe werkt jullie receptie?

In plaats van een on-site receptie zijn wij een online receptie. Onze receptie is 24/7 bereikbaar voor u en uw gasten. Wij zijn telefonisch, via de gasten app en per e-mail bereikbaar.

Verifiëren jullie ook de gasten?

Wij verzamelen voor aankomst alle belangrijke gegevens van de gast die u nodig heeft bijvoorbeeld kopie paspoort, naam, adres en aankomsttijden. Pas na dat de gast online heeft geverifieerd krijgt de gast toegang tot de kamer. Ook is het verificatie proces volledig aanpasbaar.

Wat gebeurt er bij overlast door gasten?

Overlast maken wij zelden mee. In geval van overlast zullen wij de gast gelijk contacteren. Wij zijn 24/7 bereikbaar in geval van nood, problemen & overlast. Het is ook mogelijk zelf contact opnemen met uw gasten. U kunt altijd zijn of haar gegevens inzien.

Er is schade door een gast. Ben ik hiervoor verzekerd?

Via een aantal verhuurkanalen ben je verzekerd, maar niet allemaal. Het is zeker verstandig om een inboedel & opstal verzekering af te sluiten en ook borg door ons in te laten stellen. Voor meer informatie neem contact met ons op en wij zullen u graag helpen.

Mijn gast heeft zich buiten gesloten en is zijn code kwijt.

Dit is natuurlijk vervelend en kan gebeuren. Wij zijn 24/7 bereikbaar en kunnen op afstand, na het verifiëren van zijn of haar gegevens weer toegang verlenen tot de kamer.

Back To Top